1. Καταγραφή στοιχείων ζώων συντροφιάς. Ενημερωθείτε >>> 
  2. Επιπρόσθετα μέτρα κατά την μεταφορά οχημάτων χρήσης εναλλακτικών καυσίμων (AFVs) με Ε/Γ-Ο/Γ πλοία. Ενημερωθείτε >>>

Γενικοί Όροι Ταξιδίου γραμμών Κυκλάδων, Δωδεκανήσων, Β. Αιγαίου, Σποράδων & Σαρωνικού

Για πλήρη ενημέρωση, για καλύτερη εξυπηρέτηση!

ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΠΙΒΑΙΝΟΝΤΩΝ

  • Σύμφωνα με το Π.Δ. 102/2019 (Α΄ 182) τροποποιούνται οι διατάξεις του Π.Δ. 23/1999 «Καταγραφή των ατόμων που ταξιδεύουν με επιβατηγά πλοία που εκτελούν δρομολόγια προς ή από Ελληνικούς λιμένες σύμφωνα με την Οδηγία 98/41/EK/1998».
  • Για να είναι δυνατή η καταγραφή των επιβαινόντων, τα εισιτήρια εκδίδονται ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ και συγκεκριμένα πρέπει να αναγράφονται: 
    • ΤΟ ΕΠΩΝΥΜΟ ΤΟΥ ΕΠΙΒΑΤΗ
    • ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΕΠΙΒΑΤΗ (ολογράφως)
    • ΤΟ ΦΥΛΟ: ΑΝΔΡΑΣ/ΓΥΝΑΙΚΑ
    • Η ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ (π.χ GR)
    • Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ (Ημέρα/Μήνας/Έτος)
    • Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΙΝΗΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ
    Εκτός από τα παραπάνω, πρέπει να δηλώνονται στο πρακτορείο έκδοσης τα άτομα που χρειάζονται ΕΙΔΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ.
     
  • Η έκδοση εισιτηρίου πάνω στο πλοίο απαγορεύεται και συνεπώς, για την αποφυγή άσκοπης ταλαιπωρίας, οι επιβάτες πρέπει να προβαίνουν έγκαιρα σε κρατήσεις θέσεων και έκδοση εισιτηρίων.
  • Παιδιά κάτω από 5 ετών (έως 4 ετών & 364 ημερών): είναι υποχρεωτική η έκδοση εισιτηρίου με μηδενικό ναύλο με την προϋπόθεση ταυτόχρονης κράτησης και έκδοσης εισιτηρίων μαζί με ενήλικα. Όταν παρέχεται κλίνη ή κάθισμα, έχουν έκπτωση 50%, με απαραίτητη τη συνοδεία ενήλικα.


ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΒΑΤΗ

Είναι υποχρεωτική η ακριβής καταχώρηση του κινητού τηλεφώνου των επιβατών, ούτως ώστε να είναι δυνατή η ενημέρωσή τους σε περίπτωση τροποποίησης των δρομολογίων (π.χ. λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών).
Στις περιπτώσεις κρατήσεων για επιβάτες εκτός Ελλάδος, πρέπει να αναγράφεται και ο 4ψήφιος κωδικός κλήσης της χώρας τους.ητού) ούτως ώστε να ειδοποιούνται σε περίπτωση ανάγκης, π.χ. απαγόρευσης απόπλου λόγω καιρού κ.λ.π.


ΑΡΙΘΜΗΜΕΝΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ

Η χρήση τους επιτρέπεται στους κατόχους εισιτηρίων αριθμημένων καθισμάτων.
 

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΒΙΒΑΣΗΣ

Ο επιβάτης οφείλει: 
α) να βρίσκεται στοv χώρο επιβίβασης του πλοίου μία (1) ώρα πριν την αναχώρηση. 
β) να φέρει το όχημά του στον χώρο αναμονής φόρτωσης μία (1) ώρα πριν τον απόπλου. 
Ο οδηγός υποχρεούται να φορτώσει και να εκφορτώσει το όχημά του. Οι επιβάτες των οχημάτων υποχρεούνται να αποβιβάζονται από αυτά, πριν από τη φόρτωσή τους στο πλοίο. Η σειρά προτεραιότητας φόρτωσης των οχημάτων καθορίζεται από τους Κανονισμούς Λιμένα κάθε Λιμενικής Αρχής, στη περιοχή της οποίας γίνεται η φόρτωση. 
Όλοι οι επιβάτες οφείλουν να είναι εφοδιασμένοι με τα απαραίτητα έγκυρα ταξιδιωτικά έγγραφα. Επίσης, πρέπει να έχουν μαζί τους τα απαραίτητα δικαιολογητικά (ταυτότητα, διαβατήριο ή δίπλωμα οδήγησης), τα οποία πιστοποιούν την ταυτότητά τους, καθώς και τα δικαιολογητικά εμπορικών εκπτώσεων, εφόσον έχει εκδοθεί εκπτωτικό εισιτήριο. Στις περιπτώσεις που κάτοχοι εκπτωτικών εισιτηρίων δεν διαθέτουν τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, οφείλουν να καταβάλουν τη διαφορά ναύλου. Επίσης, δεν θα επιτρέπεται η επιβίβαση σε επιβάτες για τους οποίους δεν θα έχει αναγραφεί σωστά το όνομά τους στο εισιτήριο. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μην επιτρέψει την επιβίβαση σε επιβάτη χωρίς τα απαραίτητα αυτά ταξιδιωτικά έγγραφα και δικαιολογητικά. 
Εάν ο επιβάτης επιθυμεί να αποβιβασθεί πριν τον απόπλου του πλοίου, τότε υποχρεούται να το δηλώσει στο Λογιστήριο του πλοίου και να πάρει μαζί του τις αποσκευές και το όχημά του, εφόσον είναι εφικτό να μετακινηθεί από τον χώρο στάθμευσης του πλοίου.

ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

Tα εισιτήρια πρέπει να εκδίδονται μέσα στην προκαθορισμένη από την ημερομηνία κράτησης προθεσμία, για την οποία οι επιβάτες ενημερώνονται από τον ταξιδιωτικό τους πράκτορα. Σε αντίθετη περίπτωση, η κράτηση ακυρώνεται αυτόματα.
 

ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ

  • Tα εισιτήρια ανοικτής ημερομηνίας δεν γίνονται αποδεκτά για επιβίβαση, εκτός εάν επιβεβαιωθεί η ημερομηνία αναχώρησης και εκδοθεί Κάρτα Επιβίβασης. Τα εισιτήρια ισχύουν επ’ αόριστον.
  • Σε περίπτωση που ο επιβάτης επιθυμεί να ταξιδέψει σε ημερομηνία με υψηλότερο ναύλο από τον ναύλο που έχει καταβάλει, τότε οφείλει να πληρώσει τη διαφορά μεταξύ του τρέχοντος και του ναύλου που έχει καταβάλει.
  • Κατά την επιβίβαση, το αρχικό εισιτήριο και η κάρτα επιβίβασης πρέπει να επιδεικνύονται στους υπεύθυνους Αξιωματικούς του πλοίου που διενεργούν τον έλεγχο.
     

ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

  • Οι ακυρώσεις κρατήσεων που έχουν πραγματοποιηθεί από το online σύστημα κρατήσεων της εταιρείας μας, γίνονται μόνο με αποστολή email στο helpdesk@attica-group.com
  • Τα εισιτήρια ακυρώνονται μόνο από τα πρακτορεία έκδοσης.
  • Τα εισιτήρια δεν είναι δυνατόν να ακυρωθούν τηλεφωνικά. Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να παραδώσουν τα εισιτήρια στο πρακτορείο έκδοσης.
  • Επιστροφή χρημάτων στα ακυρωμένα εισιτήρια γίνεται από το πρακτορείο έκδοσης, έως και 2 χρόνια από την ημερομηνία ακύρωσης των εισιτηρίων.
     

ΑΚΥΡΩΤΙΚΑ

Α.  ΑΚΥΡΩΤΙΚΑ: γραμμές ΚΥΚΛΑΔΩΝ - ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΩΝ - Β.ΑΙΓΑΙΟΥ - ΣΠΟΡΑΔΩΝ 
ΥΨΗΛΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ: 15/03/24
-16/03/24, 18/03/24, 22/03/24-23/03/24, 25/3/24, 26/04/24-12/05/24 & 01/06/24-29/09/24*

  • Έως και 7 ημέρες πριν την αναχώρηση: Τα εισιτήρια ακυρώνονται χωρίς ακυρωτικά ή μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία.
  • Έως και 12 ώρες πριν την αναχώρηση: Παρακρατούνται 50% ακυρωτικά ή εναλλακτικά τα εισιτήρια μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία.
  • Έως και την αναχώρηση: Παρακρατούνται 50% ακυρωτικά, τα εισιτήρια δεν μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας, ενώ η αλλαγή της ημερομηνίας δεν είναι δυνατή.
  • Μετά την αναχώρηση: Τα εισιτήρια δεν ακυρώνονται και δεν μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας, ενώ η αλλαγή της ημερομηνίας δεν είναι δυνατή.

Την περίοδο από 26/04/24-05/05/24 & από 20/06/24-22/06/24 για όλες τις αναχωρήσεις από Πειραιά, Ραφήνα, Βόλο, Καβάλα και Θεσσαλονίκη και την περίοδο 06/05/24-12/05/24 & 24/06/24-25/06/24 για όλες τις αναχωρήσεις προς Πειραιά, Ραφήνα, Βόλο, Καβάλα και Θεσσαλονίκη, τα εισιτήρια ακυρώνονται χωρίς ακυρωτικά ή μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία, έως και 14 ημέρες πριν την αναχώρηση. Έως και 7 ημέρες πριν την αναχώρηση, παρακρατούνται 25% ακυρωτικά ή εναλλακτικά τα εισιτήρια μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία. Τα παραπάνω ισχύουν και για τις ενδιάμεσες διαδρομές.
 

ΧΑΜΗΛΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ: όλες οι υπόλοιπες ημερομηνίες

  • Έως και 3 ημέρες πριν την αναχώρηση: Τα εισιτήρια ακυρώνονται χωρίς ακυρωτικά ή μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία.
  • Έως και 3 ώρες πριν την αναχώρηση: Παρακρατούνται 50% ακυρωτικά ή εναλλακτικά τα εισιτήρια μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία.
  • Έως και την αναχώρηση: Παρακρατούνται 50% ακυρωτικά, τα εισιτήρια δεν μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας, ενώ η αλλαγή της ημερομηνίας δεν είναι δυνατή.
  • Μετά την αναχώρηση: Τα εισιτήρια δεν ακυρώνονται και δεν μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας, ενώ η αλλαγή της ημερομηνίας δεν είναι δυνατή.
     

Β.  ΑΚΥΡΩΤΙΚΑ: γραμμές ΣΑΡΩΝΙΚΟΥ 
ΥΨΗΛΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ: 15/03/24-16/03/24, 18/03/24, 22/03/24-23/03/24, 25/3/24, 26/04/24-12/05/24 & 01/06/24-29/09/24*

  • Έως και 4 ημέρες πριν την αναχώρηση: Τα εισιτήρια ακυρώνονται χωρίς ακυρωτικά ή μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία.
  • Έως και 4 ώρες πριν την αναχώρηση: Παρακρατούνται 50% ακυρωτικά ή εναλλακτικά τα εισιτήρια μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία.
  • Έως και την αναχώρηση: Παρακρατούνται 50% ακυρωτικά, τα εισιτήρια δεν μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας, ενώ η αλλαγή της ημερομηνίας δεν είναι δυνατή.
    Στη γραμμή Πειραιάς-Αίγινα-Αγκίστρι-Μέθανα, τα εισιτήρια μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία, έως τον απόπλου.
  • Μετά την αναχώρηση: Τα εισιτήρια δεν ακυρώνονται και δεν μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας, ενώ η αλλαγή της ημερομηνίας δεν είναι δυνατή.

* Την περίοδο από 26/04/24-05/05/24 & από 20/06/24-22/06/24 για όλες τις αναχωρήσεις από Πειραιά και την περίοδο 06/05/24-12/05/24 & 24/06/24-25/06/24 για όλες τις αναχωρήσεις προς Πειραιά, τα εισιτήρια ακυρώνονται χωρίς ακυρωτικά ή μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία, έως και 7 ημέρες πριν την αναχώρηση. Έως και 4 ημέρες πριν την αναχώρηση, παρακρατούνται 25% ακυρωτικά ή εναλλακτικά τα εισιτήρια μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία. Τα παραπάνω ισχύουν και για τις ενδιάμεσες διαδρομές.

 

ΧΑΜΗΛΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ: όλες οι υπόλοιπες ημερομηνίες

  • Έως και 1 ημέρα πριν την αναχώρηση: Τα εισιτήρια ακυρώνονται χωρίς ακυρωτικά ή μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία.
  • Έως και την αναχώρηση: Παρακρατούνται 50% ακυρωτικά ή εναλλακτικά τα εισιτήρια μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία.
  • Μετά την αναχώρηση: Τα εισιτήρια δεν ακυρώνονται και δεν μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας, ενώ η αλλαγή της ημερομηνίας δεν είναι δυνατή.
     

Γ.  ΑΚΥΡΩΤΙΚΑ: ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ

  • Τα εισιτήρια ανοικτής ημερομηνίας ακυρώνονται χωρίς ακυρωτικά μόνο εφόσον έχουν εκδοθεί σαν ανοικτής ημερομηνίας.
  • Για εισιτήρια που έχουν μετατραπεί σε ανοικτής ημερομηνίας, ισχύει η πολιτική ακυρώσεων των αρχικών εισιτηρίων.
  • Σε περίπτωση που ο επιβάτης επιθυμεί να ταξιδέψει σε ημερομηνία με υψηλότερο ναύλο από τον ναύλο που έχει καταβάλει, τότε οφείλει να πληρώσει τη διαφορά μεταξύ του τρέχοντος και του ναύλου που έχει καταβάλει.

 

ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ Ή ΜΑΤΑΙΩΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟΥ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΑΝΩΤΕΡΑΣ ΒΙΑΣ (π.χ. ΚΑΚΕΣ ΚΑΙΡΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ)

ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΑΠΟΠΛΟΥ: Οι επιβάτες και τα οχήματα μπορούν να επιβιβασθούν χωρίς να αλλάξουν τα εισιτήριά τους.

ΜΑΤΑΙΩΣΗ ΤΑΞΙΔΙΟΥ: Τα εισιτήρια της αναχώρησης που ματαιώθηκε δεν ισχύουν για επιβίβαση και πρέπει να αλλαχθούν για την επόμενη προγραμματισμένη αναχώρηση, στην οποία υπάρχει διαθεσιμότητα θέσεων, με έκδοση Κάρτας Επιβίβασης.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Στις περιπτώσεις που καθυστερεί ή ματαιώνεται το δρομολόγιο για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες), οι επιβάτες παρακαλούνται να επικοινωνούν με τα λιμενικά γραφεία της εταιρείας για να ενημερώνονται σχετικά με τη νέα ώρα αναχώρησης του πλοίου.
 

ΑΠΩΛΕΙΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ

Σε περίπτωση απώλειας του εισιτηρίου, για να μπορέσει να ταξιδέψει ο επιβάτης θα πρέπει να αγοράσει νέο εισιτήριο. Στη συνέχεια πρέπει να δηλώσει εγγράφως την απώλεια αναφέροντας την ημερομηνία του ταξιδίου, τη διαδρομή, τον αριθμό του απολεσθέντος εισιτηρίου, τον αριθμό του νέου εισιτηρίου που αγοράστηκε και φωτοτυπία αυτού. 
Εφόσον το απολεσθέν εισιτήριο δεν βρεθεί στα αρχεία της εταιρείας να έχει ταξιδέψει σε διάστημα 1 μήνα από την ημερομηνία ταξιδίου, η εταιρεία θα χορηγήσει δωρεάν εισιτήριο ισόποσης αξίας με το απολεσθέν. 
Όλα τα στοιχεία του απολεσθέντος εισιτηρίου θα τα αναζητήσετε στο πρακτορείο που πραγματοποιήσατε την κράτηση και εκδόθηκε το εισιτήριο ή στα κατά τόπους Λιμενικά Γραφεία της εταιρείας. Η δήλωση απώλειας θα αποστέλλεται στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών (fax: 210-8919019, e-mail: cs@attica-group.com).


ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ

  • Η εταιρεία θα κάνει κάθε προσπάθεια για να τηρήσει τα δρομολόγια που αναφέρονται στο φυλλάδιο. Διατηρεί όμως το δικαίωμα για την τροποποίησή τους εφόσον παραστεί ανάγκη.
  • Η διάρκεια του ταξιδίου αναφέρεται στον χρόνο που μεσολαβεί από την έξοδο από τον λιμένα αναχώρησης έως την είσοδο στον λιμένα άφιξης.
  • Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αλλάζει τα πλοία της εφόσον κριθεί απαραίτητο.
     

ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ

Οι Οικονομικοί Αξιωματικοί διενεργούν ελέγχους εισιτηρίων κατά την επιβίβαση και κατά τη διάρκεια του ταξιδίου. Κατά τον έλεγχο οι επιβάτες είναι υποχρεωμένοι να επιδεικνύουν τα εισιτήριά τους και τα δικαιολογητικά εμπορικών εκπτώσεων, εφόσον έχει εκδοθεί εκπτωτικό εισιτήριο. Στις περιπτώσεις που κάτοχοι εκπτωτικών εισιτηρίων δεν διαθέτουν τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, οφείλουν να καταβάλουν τη διαφορά ναύλου.
 

ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ

Οι αποσκευές πρέπει να τοποθετούνται σε ειδικά σημεία του πλοίου, σύμφωνα με τις υποδείξεις του πληρώματος. Ο επιβάτης δικαιούται να μεταφέρει χειραποσκευές βάρους μέχρι 50 κιλών ή 1 κυβικό μέτρο. Οι αποσκευές δεν πρέπει να περιέχουν αντικείμενα αξίας. Τα αντικείμενα αξίας μπορούν να παραδίδονται στους υπεύθυνους Αξιωματικούς του πλοίου προς φύλαξη.
Ο μεταφορέας ευθύνεται για τη φθορά ή απώλεια των αποσκευών εντός του πλοίου, μόνο εφόσον αυτές παραδίδονται για φύλαξη και εκδίδεται σχετική απόδειξη. Ο μεταφορέας δεν ευθύνεται για απώλεια χρημάτων, πολύτιμων ειδών ή αποσκευών στους κοινόχρηστους χώρους του πλοίου, στα οχήματα ή στις καμπίνες.
 

ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ

Τα πλοία μας διαθέτουν ειδικά διαμορφωμένες καμπίνες για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών με ειδικές ανάγκες. Ο αριθμός αυτών των καμπινών είναι περιορισμένος γι’ αυτό και είναι απαραίτητη η έγκαιρη κράτηση θέσεων (τηλ. κρατήσεων: 210 8919950).
Για περισσότερες πληροφορίες: Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, τηλ.: 210 8919010, e-mail: cs@attica-group.com .


ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΑΝΗΛΙΚΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ

Η μετακίνηση ανηλίκων επιβατών, που έχουν συμπληρώσει το 15ο έως το 18ο έτος της ηλικίας τους, χωρίς τη συνοδεία γονέα ή κηδεμόνα, επιτρέπεται με τις κάτωθι προϋποθέσεις:
Συμπλήρωση Υπεύθυνης Δήλωσης από τον γονέα ή νόμιμο κηδεμόνα του ανηλίκου, θεωρημένη με το γνήσιο της υπογραφής από την Αστυνομική ή Λιμενική Αρχή.
Για την επιβίβαση στο πλοίο, ο ανήλικος επιβάτης θα πρέπει να έχει μαζί με το εισιτήριό του, την πρωτότυπη Δήλωση, καθώς και το Δελτίο Αστυνομικής του Ταυτότητας για την επιβεβαίωση της ταυτοπροσωπίας.
Σε κάθε περίπτωση, ο γονέας ή νόμιμος κηδεμόνας του ανηλίκου επιβάτη, φέρει ακέραιη την ευθύνη για την έγκαιρη απόκτηση και θεώρηση της Υπεύθυνης Δήλωσης, καθώς και όλων των συνοδευτικών εγγράφων που τυχόν απαιτούνται στο λιμάνι αναχώρησης.
Σε καμία περίπτωση, η εταιρεία δεν είναι υπεύθυνη εάν λόγω ανεπαρκών εγγράφων ή/και πιστοποιητικών ταυτοπροσωπίας, δεν επιτραπεί η επιβίβαση από τους αρμόδιους Αξιωματικούς του πλοίου ή τις Λιμενικές Αρχές.
Σχετικές δηλώσεις διατίθενται από το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, τηλ. 210-8919010, e-mail: cs@attica-group.com, καθώς και στα κατά τόπους λιμενικά γραφεία της εταιρείας.


ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ

Οι επιβάτες που ταξιδεύουν με ηλεκτρικά οχήματα, πρέπει να το δηλώνουν κατά την κράτηση/έκδοση των εισιτηρίων τους.
Σύμφωνα με οδηγίες των ελληνικών Αρχών, που αφορούν στην μεταφορά ηλεκτρικών οχημάτων με Επιβατηγά-Οχηματαγωγά (Ε/Γ-Ο/Γ) πλοία, με σκοπό την πρόληψη και τον περιορισμό του κινδύνου πρόκλησης πυρκαγιάς και έκλυσης τοξικών αερίων στους χώρους μεταφοράς οχημάτων, ισχύουν τα κάτωθι:

  • Δεν επιτρέπεται η μεταφορά ασυνόδευτων ηλεκτρικών οχημάτων με Επιβατηγά-Οχηματαγωγά πλοία. Η μεταφορά τους είναι εφικτή μόνο με τα Φορτηγά-Οχηματαγωγά (Φ/Γ-Ο/Γ) πλοία της εταιρείας. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, τηλ. 210-8919010, e-mail: cs@attica-group.com, καθώς και στα κατά τόπους Λιμενικά Γραφεία της εταιρείας.
  • Δεν επιτρέπεται η μεταφορά ηλεκτρικών οχημάτων που έχουν βλάβη στο σύστημα τροφοδοσίας τους και στους συσσωρευτές τους, στην περίπτωση που αυτά δεν έχουν αφαιρεθεί. Ειδικότερα, σε περίπτωση ζημιάς με ασάφεια ως προς τη βλάβη ή όχι του συσσωρευτή τους, δεν επιτρέπεται η μεταφορά τους. Η ευθύνη για την διασφάλιση ότι στο όχημα δεν υφίσταται βλάβη ή ζημιά στο σύστημα τροφοδοσίας ή στους συσσωρευτές του, βαρύνει αποκλειστικά τους κατόχους των οχημάτων αυτών.
  • Οι επιβάτες-οδηγοί των ηλεκτρικών οχημάτων πρέπει να ενημερώνουν άμεσα το πλήρωμα σε περίπτωση λήψης οποιασδήποτε ένδειξης συναγερμού από το όχημά τους.


ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΖΩΩΝ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ (ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ) - ΧΩΡΟΙ ΔΙΑΜΟΝΗΣ

Βάσει του υφιστάμενου νομοθετικού πλαισίου (άρθρο 18 ‌§ 7 του Ν. 4830/2021 / ΦΕΚ Τεύχος A’ 169/18.09.2021), είναι υποχρεωτική η καταγραφή των ζώων συντροφιάς που ταξιδεύουν με πλοία στο ηλεκτρονικό Σύστημα Κρατήσεων. Οι επιβάτες που ταξιδεύουν με ζώα, θα πρέπει απαραιτήτως να το δηλώνουν κατά την κράτηση/έκδοση των εισιτηρίων τους, ώστε να εκδίδονται εισιτήρια μηδενικού ναύλου για τα ζώα.
Η έκδοση εισιτηρίου πάνω στο πλοίο δεν επιτρέπεται, συνεπώς, για την αποφυγή άσκοπης ταλαιπωρίας, οι επιβάτες πρέπει να προβαίνουν έγκαιρα σε κρατήσεις θέσεων και έκδοση εισιτηρίων.
Σύμφωνα με τον Κανονισμό (ΕΕ) αριθμ. 576/2013 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, κάθε επιβάτης μπορεί να ταξιδέψει με έως και 5 κατοικίδια, τα οποία είναι δικής του κυριότητας και επαρκώς εμβολιασμένα, έχοντας το κάθε ένα το δικό του βιβλιάριο υγείας. Σημειώνεται ότι ο μέγιστος αριθμός ανά κράτηση είναι 5 κατοικίδια.
Τα πλοία διαθέτουν ειδικές καμπίνες (PET καμπίνες) αλλά και ειδικούς χώρους διαμονής ζώων συντροφιάς (κλωβοί φύλαξης). Ο αριθμός των καμπινών αυτών είναι περιορισμένος, γι’ αυτό και είναι απαραίτητη η έγκαιρη κράτηση θέσης. Ο μέγιστος αριθμός στις PET καμπίνες, είναι 2 κατοικίδια.
Εξαιρούνται τα πλοία τύπου FLYING DOLPHIN, όπου η μεταφορά ζώων συντροφιάς επιτρέπεται μόνο σε κλωβό μεταφοράς για μικρόσωμα ζώα συντροφιάς έως 10 κιλά.
Για λόγους υγιεινής, απαγορεύεται η παραμονή των ζώων συντροφιάς σε άλλες καμπίνες (εκτός των PET), στα μπαρ, τα εστιατόρια και τους εσωτερικούς χώρους του πλοίου. Εφόσον κυκλοφορούν (πάντα με λουρί και συνοδό), θα πρέπει να φορούν υποχρεωτικά φίμωτρο. ​
Οι επιβάτες που ταξιδεύουν με ζώο συντροφιάς, πρέπει να έχουν πάντα μαζί τους το πρόσφατα ενημερωμένο βιβλιάριο υγείας του ζώου, το οποίο οφείλουν να επιδεικνύουν κατά την επιβίβασή τους στο πλοίο και είναι υπεύθυνοι για τη φροντίδα, την ασφάλεια και την υγιεινή του ζώου και την τήρηση των κανόνων που ισχύουν, καθώς και για τις τυχόν σωματικές και υλικές βλάβες που αυτά μπορεί να προκαλέσουν σε τρίτους, κατά τη διάρκεια του ταξιδίου.
Τα πλοία (εκτός των FLYING DOLPHINS) παρέχουν ειδικό χώρο για την καθημερινή υγιεινή των ζώων συντροφιάς.
Ασυνόδευτα ζώα συντροφιάς δεν γίνονται δεκτά.


ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΠΟΛΕΣΘΕΝΤΩΝ

Οι επιβάτες που έχασαν ή βρήκαν κάποιο αντικείμενο, παρακαλούνται να ενημερώσουν άμεσα τη Ρεσεψιόν του πλοίου κατά τη διάρκεια του ταξιδίου και απαραίτητα πριν την αποβίβασή τους από το πλοίο. Για οποιαδήποτε πληροφορία μετά την αποβίβαση, οι επιβάτες μπορούν να απευθύνονται στα Κεντρικά Γραφεία της Εταιρείας, Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, τηλ.: 210-8919010, e-mail: cs@attica-group.com
 

ΓΡΑΜΜΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

Για οποιαδήποτε ερώτηση, σχόλιο ή παρατήρηση, οι επιβάτες έχουν τη δυνατότητα να επικοινωνούν τηλεφωνικά στο 210-8919010 ή μέσω e-mail στη διεύθυνση: cs@attica-group.com .
 

ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Για λόγους ασφαλείας, όλοι οι επιβάτες και τα αντικείμενα τα οποία φέρουν επί του πλοίου είναι πιθανό να ελεγχθούν. Θα απαγορεύεται η είσοδος στο πλοίο στα πρόσωπα τα οποία αρνούνται να συμμορφωθούν και θα αναφέρονται στις κατά τόπους Λιμενικές Αρχές. 
Οι επιβάτες οφείλουν να παρουσιάζουν στο εξουσιοδοτημένο προσωπικό του πλοίου, το εισιτήριό τους, το διαβατήριο ή την ταυτότητα ή άλλα έγκυρα ταξιδιωτικά έγγραφα. Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μην επιτρέπει την επιβίβαση εάν ο επιβάτης δεν διαθέτει τα απαιτούμενα ταξιδιωτικά έγγραφα και δεν δύναται να αποδείξει, πέραν πάσης αμφιβολίας την ταυτότητά του. 
Μετά την επιβίβαση δεν επιτρέπεται η αποβίβαση χωρίς την άδεια των υπεύθυνων Αξιωματικών του πλοίου. 
Σε περίπτωση που ο επιβάτης επιθυμεί να ματαιώσει το ταξίδι του μετά την επιβίβασή του, πρέπει να μεταφέρει εκτός του πλοίου τις αποσκευές του και το όχημά του (εφόσον αυτό είναι δυνατόν). 
Εάν έχετε μαζί σας όπλο, παρακαλούμε να το δηλώσετε κατά την επιβίβαση.
 

ΝΟΜΟΣ 3730 - ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΚΑΠΝΙΣΜΑΤΟΣ

Με βάση τον υπ’ αριθμόν 3730 νόμο του Υπουργείου Υγείας, από 1η Ιουλίου 2009 απαγορεύεται το κάπνισμα σε όλους τους κλειστούς κοινόχρηστους χώρους και στις καμπίνες των πλοίων μας. Οι επιβάτες μπορούν να καπνίζουν μόνο στους καθορισμένους χώρους των εξωτερικών ανοικτών καταστρωμάτων.
 

ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ

Ενημερωθείτε για τα Δικαιώματα των επιβατών των θαλασσίων μεταφορών σε περίπτωση ατυχήματος, στην ιστοσελίδα https://www.hcg.gr/el/gia-ton-polith/sas-endiaferei/enhmerwtika-entypa-epibatwn/dikaiwmata-epibatwn-se-periptwsh-atyxhmatos/

 

ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΛΥΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ

Για την επίλυση διαφορών που ανακύπτουν μεταξύ της Εταιρείας και του επιβάτη, ο επιβάτης δύναται να απευθυνθεί στην Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» (Ταχυδρομική Διεύθυνση: ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ 144, 11471 ΑΘΗΝΑ, Τηλ: 210 6460862, e-mail: grammateia@synigoroskatanaloti.gr, διεύθυνση ιστοτόπου: http://www.synigoroskatanaloti.gr), ως φορέα  Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών.

Σε κάθε περίπτωση οποιαδήποτε διαφορά τυχόν ανακύψει μεταξύ του επιβάτη και της Εταιρείας δύναται να επιλυθεί φιλικά μέσω της πλατφόρμας Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EL ) και των πιστοποιημένων σε αυτή -σύμφωνα με τους όρους της Οδηγίας 2013/11/ΕΕ- φορέων εναλλακτικής επίλυσης διαφορών, εν προκειμένω της Ανεξάρτητης Αρχής "ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ" (http://www.synigoroskatanaloti.gr).

Εγγραφή στο Νewsletter
{{errorMsgs[0]}} {{successMsgs[0]}}
Εγγραφή